Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2014 13:21 - ...
Автор: jjstars Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 108 Коментари: 0 Гласове:
0



 Винаги съм се борила за имиджа си .. Имидж на жена , която може да има всеки , но не иска никого .. Тази жена , която предпочита да е мъртва , пред това да се влюби .. Силна жена , която има всичко , неподвластна на никой мъж , мразена от много жени , отричаща любовта .. Жена , която е с теб само , за да запълни графика си .. Която няма да те поиска .. Дори само за нощта ..
И в един момент те забелязах .. Чувствах се странно около теб .. Ненавиждах начина , по който те гледах .. Странно как , започнах да мисля за теб .. Сутрин , на обяд , вечер , сънувах те .. И това ненавиждах ..
През главата ми минаваха мисли , които никога не бях имала .. Как би било , ако излезем .. Ако останем насаме .. Мислех , за това колко много неща искам да знаеш за мен .. И аз за теб .. 
И изчезна .. Всичко останало изчезна .. Хората .. Вече не те ме интересуваха .. Не ме интересуваше къде ще отида тази вечер , защото ти нямаше да си там .. Не ме интересуваха комплиментите на другите , защото не ти ги изричаше .. Исках само теб .. Само и единствено .. Може би не завинаги , може би не дори и за седмица .. Но те исках .. Повече от въздуха .. Повече от всичко , което можеше да искам , исках теб .. Влюбих се .. Знаех , че не трябва .. Че това ще ме убива .. Бавно и болезнено .. Знаех , че е грешно .. Но се влюбих .. И още е така .. И може би , винаги ще е така .. Може би , това е най-лошата грeшка в живота ми .. Но те искам .. Безусловно , безсмислено , ужасно , изгарящо , егоистично , само за мен .. И няма да се откажа ..


Тагове:   жена,   аз,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jjstars
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 4664
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930